Lange Dreef 19

4131 NJ Vianen

Oppervlakte

1769 m²

Hoofdfunctie

Kantoorruimte

Huurprijs

€ 125 per m² per jaar

Energielabel

A

Beschikbaarheid

Beschikbaar

Aanvaarding

Direct

Dit kantoorgebouw is gelegen in kantorenpark La Palissade. "La Palissade" bestaat uit zeven kantoorvilla's. Het ontwerp is gestoeld op een Campus, waarbij de bebouwing is gesitueerd rondom een fraai verzorgde groene middenzone en tussen twee parkeerzones in. Deze uiterst moderne kantoorvilla's beschikken over een eigen parkeergarage en zeer ruime parkeergelegenheid op het buitenterrein. De entree van het kantorenpark is bereikbaar vanaf de Lange Dreef.

Het gebouw is in totaal 1.769 m2 v.v.o. groot, verdeeld over 3 bouwlagen. De vloer bestaat uit twee vierkante vleugels welke verbonden worden met een brede corridor. Vanaf de corridor kunnen beide vleugels bereikt worden. Iedere vleugel heeft haar eigen trap, lift en sanitaire voorzieningen.

Op het kantorenpark zijn verschillende voorzieningen aanwezig. Meerdere gebruikers hebben er reeds voor gekozen zich in La Palissade te vestigen. Dit zijn onder andere KWS Infra, VolkerRail, Regus, Sogeti en Forteq.

In het kantoorgebouw aan de Lange Dreef 19, zichtbaar vanaf de toegangsweg Lange Dreef.

BEREIKBAARHEID

Eigen vervoer:

La Palissade ligt aan de oostzijde van Vianen. De locatie is direct gelegen aan de op- en afritten van de A2 en de A27 en hierdoor uitstekend bereikbaar met eigen vervoer.

Openbaar vervoer:

La Palissade is tevens goed bereikbaar per bus, op 1 minuut loopafstand van het gebouw is een bushalte gelegen. Het NS-Houten ligt op 25 minuten reisafstand.

VLOEROPPERVLAK

Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 1.768,7 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:

- Begane grond circa 588,9 m2 v.v.o.

- 1e verdieping circa 591,5 m2 v.v.o.

- 2e verdieping circa 588,3 m2 v.v.o.

Gemeten conform NEN 2580.

PARKEERGELEGENHEID

Er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen aanwezig ten behoeve van het kantoorgebouw op basis van een parkeernorm 1:39, te weten totaal 45 stuks waarvan 31 plaatsen op het nabijgelegen parkeerterrein en 14 plaatsen op de 2e verdieping van de parkeergarage.

OPLEVERINGSNIVEAU

De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:

- royale entreepartij;

- kabelgoten voorzien van elektrabekabeling, databekabeling en WCD's;

- mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;

- te openen ramen voorzien van isolerende beglazing;

- systeemplafonds en inbouwverlichtingsarmaturen;

- huidige pantry;

- per verdieping gemeenschappelijke dubbele dames- en herentoiletgroep;

- liftinstallatie.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL

Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

GLASVEZEL

Er is glasvezel aanwezig.

AANVAARDING

In overleg, spoedig.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS

Kantoorruimte:

€ 125,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:

€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING

Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN

5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING

De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING

Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN

€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:

Nutsvoorzieningen

- gasverbruik, inclusief vastrecht;

- elektriciteitsverbruik en -transport, inclusief vastrecht;

- waterverbruik, inclusief vastrecht.

Onderhoud E en W

- regulier onderhoud en periodieke controle van gebouw gebonden werktuigbouwkundige (W)

o installaties zoals verwarmings-, luchtbehandelingsinstallatie, liftinstallatie(s), drukverhoging

o installatie (hydrofoor) en vuilwaterpomp(en)

- regulier onderhoud en periodieke controle van gebouw gebonden elektrotechnische (E)

o installaties zoals de noodverlichting, terreinverlichting en alg. ruimten, brandmeldinstallatie,

o ontruimingsinstallatie, toegangscontrole systeem en inbraakdetectie/beveiliging

- regulier onderhoud van gebouw gebonden blusmiddelen (en CO2-lpoederblussers in algemene ruimten)

Keuringen

- lift;

- glasbewassinginstallatie;

- noodverlichting;

- gebouwgebonden blusmiddelen.

Schoonmaak

- schoonmaak algemene ruimten;

- groen onderhoud buiten;

- glasbewassing (4x per jaar);

- gevelreiniging;

- reiniging daken en goten.

Veiligheid

- telefoon noodlijn(en) lift(en);

- telefoonlijn modem gebouwbeheersysteem (GBS);

- collectieve beveiliging bedrijvenpark.

Verzekering

- glasverzekering buitenbeglazing.

Overig

- parkmanagement bedrijventerrein;

- vuilafvoer (normaal, niet chemisch);

- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSTELLING

Een waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST

De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.