Arthur van Schendelstraat 550

3511 MH Utrecht

Oppervlakte

64 m²

Hoofdfunctie

Kantoorruimte

€ 230 per m² per jaar

Energielabel

-

Beschikbaarheid

Verhuurd

Aanvaarding

Direct

Een super representatieve kantoor unit te huur aan de Arthur van Schendelstraat.

De beschikbare kantoorruimte bevindt zich in het representatieve kantoorgebouw Nieuwe Vaart. Nieuwe Vaart is enkele jaren geleden volledig gerenoveerd en van vele gemakken voorzien. Het gebouw beschikt over een bemande receptie, eet- en drinkfaciliteiten en vergaderruimtes die per dagdeel te huur zijn. De beschikbare kantoorruimte is gelegen op de begane grond.

De kantoorruimte kenmerkt zich door zijn uitstekende bereikbaarheid, zowel met openbaar- als eigen vervoer. Utrecht Centraal Station bevindt zich op een klein kwartier lopen en Station Vaartsche Rijn slechts op 5 minuten lopen. U kunt parkeren (betaald) voor de deur of in een van de diverse nabije parkeergarages.

Beschikbare Unit:

UNIT 17: betreft ca. 64,49 m² voor €1236,- per maand te vermeerderen met servicekosten en BTW.

Parkeren:

Een parkeerplaats kan men huren tegen een huurprijs van € 1.750,- per jaar, te vermeerderen met BTW.

Servicekosten:

Voorschot servicekosten bedraagt € 49,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Hiervoor kunt u de volgende leveringen en diensten verwachten;

- Stadsverwarming/warmte/gasverbruik inclusief vastrecht;

- Waterverbruik inclusief vastrecht;

- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;

- Onderhoud en periodieke controle van:

• Centrale verwarmingsinstallatie;

• Liftinstallatie;

• Luchtbehandelingsinstallatie;

• Brandmeldcentrale en beveiligingsinstallatie;

• Brandslanghaspels;

• Intercominstallatie;

• Elektrische deuren;

• Slagboominstallatie;

• Parkeermanagementsysteem;

• Zonwering.

- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing gemeenschappelijke ruimte, terrassen en terrein;

- Receptiedienst t.h.v. nummer 500;

- Beveiliging, surveillance, open- en sluitronde gebouw;

- Schoonmaak beglazing buitenzijde;

- Periodiek reinigen van de daken en hemelwaterafvoeren;

- Onderhoud terrein en tuinen;

- Vuilafvoer, containerhuur en dergelijke;

- Ontstopping riolering;

- Vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;

- Telecommunicatiekosten van de lift-, alarm-, brandmeld- en storingsmeldinstallatie;

- Assurantiepremie buitenbeglazing;

- Voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij Verhuurder in rekening worden gebracht;

- 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Huurtermijn

Nader overeen te komen.

Aanvaarding

Per direct!

Opzegtermijn

12 maanden.

Huurovereenkomst

Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230A BW.

Zekerheidstelling

Een doorlopende bankgarantie ter grootte van 3 (drie) maanden huur vermeerderd met BTW.

Indexering

Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.

Disclaimer

Deze vrijblijvende informatie wordt verstrekt onder het uitdrukkelijke voorbehoud van onvoorwaardelijke goedkeuring door verhuurder c.q. eigenaar. Ten aanzien van eventuele onjuistheden kunnen geen rechten worden ontleend.